SORTIDA 1r BATXILLERAT UAB

El passat dilluns dia 9 d’Abril, els alumnes de Biologia de 1r de Batxillerat van anar al servei de microscòpia de la UAB. L’objectiu era veure com funcionen i que ens permeten veure els microscopis electrònics, tant de transmissió com d’escandatge, tant en mostres biològiques com en mostres de materials inorgànics. La visita que va durar 2:30 h va constar d’una petita part teòrica d’introducció i una llarga part pràctica on els alumnes varen poder manipular els microscopis i fer les seves pròpies observacions sota la vigilància i ajut de les persones encarregades de la visita.