PROJECTE GEGANTONS PRIMÀRIA- SECUNDÀRIA

Aquest divendres un grup d’alumnes de l’institut ha participat en l’organització d’un cercavila per als alumnes d’educació infantil de l’escola Soler de Vilardell.

Quan han arribat al pati de l’escola amb els gegantons i la música els petits s’han posat molt contents. Després han fet la cercavila pel pati conjuntament tocant amb els nens i nenes de 5è.
Al final de la cercavila els petits de P5 ens han ensenyat a tots un ball molt divertit i acte seguit els de 5è ens han tocat una peça musical.
Una vegada hem fet les activitats a fora, els alumnes de l’institut els han explicat un conte relacionat amb el naixement dels gegantons i hem acabat amb unes manualitats que consistien en fer titelles de pal i unes màscares.
Tots ho han passat molt bé, ha estat una gran experiència poder compartir aquests moments petits i grans!