Nota informativa últims dies de l’any 2017

Us informem del calendari dels últims dies lectius de l’any 2017.

ESO BAT
Dimecres 20 -8:30 a 13: Classe normal

-13 a 13:55: Activitats de tutoria

-13:55 a 14:50: Tallers de Nadal

8:30 a 14:50: Exposicions orals de treball de recerca (*)

Dijous 21 Dia no lectiu: eleccions
Divendres 22

9:00 a 12:00: Entrega de notes a les famílies o responsables legals a les aules respectives amb els tutors.

No hi haurà transport escolar.

8:30 a 14:00: Exposicions orals de treball de recerca (*)

(*) Els alumnes de 1r de Batxillerat han d’assistir a un mínim de 4 exposicions orals cada dia. Els alumnes de 2n de Batxillerat han de realitzar la seva exposició oral segons els horaris publicats.

Els tutors d’ESO es posaran en contacte amb vosaltres per concretar l’entrega de notes del divendres 22. És molt important que vingueu amb els vostres fills ja que serà un bon moment per valorar el 1r trimestre i consensuar estratègies per encarar la resta del curs amb garanties d’èxit.

Atentament,

L’Equip Directiu