L’ÈXIT D’UN EXALUMNE

El passat divendres 1 de desembre, a l’auditori de l’edifici Vèrtex de l’UPC, va tenir lloc l’acte de graduació dels titulats i titulades dels estudis de graus de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est- EEBE promoció 2017.

L’exalumne de l’Institut Àlex Alonso, va rebre el premi al millor expedient acadèmic de la promoció del grau de l’Enginyeria de l’Energia i una menció al millor expedient de la promoció 2017 de l’EEBE.

A la fotografia podeu veure un moment del seu discurs. Va ser un discurs molt emotiu! Des de l’Institut Baix Montseny el felicitem i ens sentim molt orgullosos de l’èxit dels alumnes que han cursat tota l’ESO i el Batxillerat al nostre centre!