ALUMNES DE 2N D’ESO AL MONTQUÍMIC

Avui els alumnes de 2n d’ESO han participat a la 1ª fira d’experiments químics dels centres d’Educació Primària i Secundària de Sant Celoni al Camp d’Esports.

La Fira compta també, amb un espai d’exhibició d’experiments químics dinamitzat pel divulgador científic, Marc Boada.

Aquesta activitat, s’emmarca en el projecte Montquímic i té  com a objectius potenciar el treball a l’aula de la ciència i la química. També el d’inspirar vocacions químiques i generar mecanismes per tal d’incrementar les relacions entre les escoles i les empreses.