Una Societat que salva vides

Avui 16 d’octubre és el dia europeu de la conscienciació de l’aturada cardíaca. Els nostres alumnes de 1r d’ESO han participat amb l’acció: Fem bategar tots junts un cor al pati!

Aquesta iniciativa forma part proposta d’acció comuna amb altres centres de la zona del Baix Montseny. Des de fa quatre anys el nostre institut desenvolupa el programa del Suport Vital Bàsic amb tots als alumnes del centre.

A continuació teniu l’enllaç per poder visualitzar tota l’acció i la carta d’agraïment del Consell Català de Ressuscitació.