VISITA DE LA FUNDACIÓ ONCOLLIGA AL CENTRE PER CONÈIXER A L’ALUMNAT D’AULA OBERTA DE 2n ESO

El passat dimarts 10 d’abril, la Fundació Oncolliga Sabadell va venir al centre per conèixer a l’alumnat d’Aula Oberta de 2n ESO. El motiu d’aquesta visita té relació amb el projecte de polseres solidàries que els nostres alumnes estan duent a terme per recaptar diners per aquesta fundació. Aquestes polseres estaran a la venda a partir de la Diada de Sant Jordi.

Durant la visita, vam poder xerrar una estona sobre les tasques que es realitzen a la fundació, estils de vida saludable i sobretot, ens van transmetre un missatge molt esperançador: el càncer es pot vèncer i cada dia es cura més gent.

A més, ens van portar algunes mostres de manualitats que elaboren a la fundació i ens van ensenyar a elaborar uns cistellets de paper molt macos. Estem molt agraïts per la seva visita i esperem tornar a veure’ns molt aviat.