Sant Jordi 2018

Varietat d’activitats en el Sant Jordi d’enguany: jocs, esports, hip-hop. polseres, maquillatge, pastissos, escacs, creps, pancakes, Amèrica contra Austràlia Scratch, free style… una mica de tot. I, sobretot, el tradicional acte de Sant Jordi, amb el fil argumental de Pompeu Fabra i un paper destacat… Llegeix més»

Alumna premiada a Exporecerca

Els passats 22, 23 i 24 de març, l’alumna de 4t d’ESO Ariadna González Navarro va participar a l’Exporecerca Jove. En aquest certamen el seu treball sobre tecnologies de seguretat per a les bicicletes a les ciutats ha tinguts diversos premis. Enhorabona Ariadna i Ivan!
– Premi… Llegeix més»

XV jornades científiques de Mataró.

Aquest any l’Institut d’Argentona participarà com institut convidat a les XV jornades científiques de Mataró.
Els alumnes Laia Bartrés i Roc Pannon de 2n de Batxillerat presentaran els seus treballs a la mostra de treballs de recerca que tindrà lloc el divendres 6 d’abril al Tecnocampus. A la mostra s’hi presenten treballs de l’àmbit… Llegeix més»

Jornades d’esport adaptat 2018

Aquest divendres els alumnes de 4t d’ESO han realitzat una diada d’esports adaptats al poliesportiu d’Argentona. Aquesta activitat, organitzada pel departament d’educació física del centre, ha permès als alumnes comprovar la dificultat que suposa realitzar un esport amb algun tipus de discapacitat o minusvalidesa. Per… Llegeix més»

Alumnes guardonats

La nostra exalumna Helena Masachs el passat divendres 9 de març va ser guardonada amb un dels premis que va lliurar la Societat catalana de Física al millor treball de recerca en aquesta matèria. En concret, va tenir un accèssit dotat amb un manual de… Llegeix més»

Lliurament de diplomes Delf

El passat 15 de febrer hi va haver el lliurament de diplomes DELF scolaire d’aquest any, cerimònia que va ser organitzada conjuntament entre l’Alliance Française i el Departament d’Ensenyament i que va ser presidida pel cònsul francès.
L’institut hi va estar representat per un nombrós grup d’alumnes… Llegeix més»