Suport a SOS Mediterraneé

A partir de les colpidores històries que el curs passat ens va explicar Marie Rajablat, cooperant de SOS MÉDITERRANÉE, uns alumnes de francès de 4t d’ESO de l’institut, encoratjats per la seva professora de francès Gemma Gimeno, es van organitzar per traduir un dels llibres de… Llegeix més»

Concert final de curs 2017-18

El passat dia 5 vam gaudir del concert final de curs, aquest cop amb molta participació al Conjunt i actuacions sorpresa. Agraïm l’esforç del departament de música, treballant dia a dia amb els conjunts instrumentals per poder oferir-nos a tots, alumnes i professors, aquest gran… Llegeix més»

Èxit en robòtica d’un alumne

El nostre alumne Hugo Pérez Serrano, de 2n ESO D, va participar al campionat d’España de First Lego League junt amb el seu equip.  Van obtenir un dels primers premis i van passar a la final internacional d’Estònia (Tallin) del dia 6 al 8 de juny. En… Llegeix més»