VISITA del Istituto di istruzione superiore Trani-Moscati (Salerno, Itàlia)

Durant el dilluns 12 de març de 2018 ens ha visitat alumnat i professorat del Istituto di istruzione superiore Trani-Moscati (Salerno, Itàlia), de l’especialitat Servizio comunitario (formació professional italiana). Concretament 20 alumnes i una professora per a qui s’ha organitzat una jornada per conèixer serveis d’atenció a la dependència d’Osona i conèixer la formació professional que oferim. Aquesta jornada s’emmarca dins el projecte d’internacionalització del nostre centre.

La jornada va començar a les 10h del matí visitant la Fundació Vilademany de Taradell, on varen conèixer un servei amb diferents recursos (residència assistida, centre de dia, pisos tutelats, etc.). A les 12h es va visitar la Residència Aura de Manlleu, per tal de conèixer un altre tipus de servei d’atenció a la dependència. A la tarda varen visitar les nostres instal·lacions i se’ls va explicar la nostra oferta formativa, així com també, es varen dur a terme dinàmques d’intercanvi entre alumnat de CFGM Atenció a la dependència i l’alumnat italià.

Es valora com una experiència molt enriquidora i hi ha interès per part d’ambdues institucions per continuar col·laborant en projectes futurs (visita a Itàlia, intercanvis d’alumnat per pràctiques…).