Programa “Bojos per la ciència”

Ja s’ha fet públic el resultat de la selecció final dels alumnes de 1r de batxillerat que participaran en el programa de “Bojos per la ciència” de l’any 2017 i que començarà el mes de gener.

Per primera vegada, dos alumnes de l’institut participran d’aquest projecte. El programa de física del Víctor Garcia el protarà a experimentar i treballar en camps com el d’astronomia i astrofísica, els nanobiosensors, la criptografia quàntica o la física de partícules elementals i de la teoria del caos. I el del Marc Rovira (noves tecnologies) abarca camps com la robòtica, la ciberseguretat i el disseny d’aplicacions per mòbils, de pàgines web i de videojocs.

Malauradament, la Laia Camats i el Joel Reñé s’han quedat a les portes de ser selecionats, el que demostra el nivell que tenen els candidats que es presenten cada any i que venen de tota Catalunya. Diu molt de vosaltres haver arribat a la darrera etapa de selecció.

Enhorabona a tots quatre!