La biblioteca

La biblioteca de Calaf, ubicada dins del recinte de l’INS Alexandre de Riquer, dóna servei no només als alumnes de l’institut, sinó també als habitants de Calaf i les seves rodalies. Aquesta petita però acollidora biblioteca consta de tot tipus de llibres i disposa també de sis ordinadors.

20170302_110609

Tanmateix, quan la biblioteca és oberta, no sempre és per al públic en general. A l’hora del pati, de 10:50h a 11:10h i de dilluns a divendres, només és oberta als alumnes de l’institut, els quals aprofiten per avançar deures, estudiar o llegir algun llibre. Durant aquests minuts la biblioteca és dirigida per l’Araceli i el Xavier. Per a la resta del públic la biblioteca és oberta de 17:00h a 19:30h els dilluns, dimarts i dijous i de 15:30h a 19:30h els dimecres i els divendres. Durant aquesta estona la bibliotecària és la Mònica.

La biblioteca  és també la ubicació de la gran majoria de xerrades que es duen a terme a l’institut, així com de les reunions del Consell de Delegats  i d’Avaluació, entre d’altres.

En definitiva, la biblioteca és un punt de trobada on es comparteixen moltes sensibilitats però també és allà on la gent hi va per a concentrar-se, estudiar i treballar en silenci.

A Calaf, 2/3/2017

Martí Ferrer i Casanovas