CASTANYADA 2017

El 31 d’octubre, tal com és tradició, tots els alumnes i els professors de l’institut hem celebrat, fent una caminada, la castanyada. Aquest any hem anat a la Torre de la Manresana.

Ens vam trobar tots a l’institut a l’hora habitual i, vam sortir caminant. Quan vam arribar, vam esmorzar. I, com és habitual, l’esmorzar, estava fet pels alumnes de 4t d’ESO per guanyar diners pel seu viatge de fi de curs.

Després d’esmorzar, els alumnes de 1r de Batxillerat havíem preparat proves perquè la resta d’alumnes poguessin participar i passar-s’ho d’allò més bé. Proves com ara descobrir el que hi havia a dins d’una caixa, fer una cursa per a petar un globus, una batalla de mots i cançons o bé passar-se una galeta entre companyes i companys.

Va ser un dia diferent de la resta i ens ho vam passar molt bé caminant plegats i fent les proves.

Redacció: Jana Perramon.

Fotografia: Alba Planell.