Projectes de recerca

L’alumna de primer de batxillerat Laia Camats ha aconseguit una beca del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte per participar en un projecte oceanogràfic dirigit pel Cei·Mar (Campus de Excelencia Internacional del Mar) de la Facultat de Ciències del Mar i Ambientals de la Universitat de Càdis. Els participants d’aquest projecte d’Introducció a l’Oceanografia han sigut escollits després d’una selecció d’alumnes de batxillerat provinents de tot l’estat espanyol i hauran de desplaçar-se fins a aquesta ciutat andalusa per embarcar-se en el Buc Oceanogràfic UCADIZ per recollir mostres i dades biològiques, químiques i hidrodinàmiques que permetin estudiar la qualitat del litoral mediterrani.

Enhorabona, Laia, per l’oportunitat que se’t presenta. Segur que serà una experiència molt profitosa!