Projecte per treballar en el CERN de Ginebra (celebrant els 50 anys de la teoria electrodèbil)

sin-titulo

L’alumne de 1r batxillerat Víctor Garcia forma part del grup de recerca de física del Programa Bojos per la Ciència, vinculat a universitats i a diferents centres d’investigació i recerca. Són 25 estudiants de 1r de batxillerat de tot Catalunya que estan encaminant el seu futur professional cap aquest àmbit.

Ara se’ls ha presentat l’oportunitat presentar-se al concurs mundial Beamline for Schools que tindrà lloc al CERN, l’accelerador de partícules de Ginebra, competint amb grups d’estudiants com ells de diversos països. Però per poder arribar a aquí i realitzar els seus experiments en aquest lloc tan excepcional necessiten que es faci la màxima difusió del vídeo amb el que es promocionen, tenir tantes visualitzacions com siguin possibles i rebre el suport de tothom.

Aquest video el podreu veure prement aquí o visualitzar-lo amb dispositius mòbils amb l’adreça https://youtu.be/6vPh1_IluS8. Ajudem entre tots i totes que a que aquests joves investigadors físics puguin aconseguir aquest ambiciós objectiu!