Els alumnes de 2n d’ESO visiten l’exposició de Ramon Sala

exp8           ramon-sala_medium-1

El passat dimarts dia 13 de desembre, els alumnes de 2n d’ESO visitaren l’exposició de Ramon Sala a la Capella del Centre Cívic de Calaf. La visita va ser guiada per la Marina Duocastella, néta de l’artista calafí, que va fer participar els alumnes mitjançant una activitat en petits grups on ells mateixos interpretaven tres obres de gran format de l’artista. La visita va resultar molt interessant i dinàmica i, a més de la vessant artística, vam poder conèixer una mica més la història de Calaf.

Està programada la visita dels alumnes de 1r d’ESO pel dia 19 de gener, i recomanem a tots, petits i grans, que féu una passejada per l’obra del Ramon Sala, segur que us agradarà.

Tutores de 2n d’ESO