Projecte de recerca de 4t d’ESO

En aquest projecte hem treballat la nostra futura orientació.

En el cas d’alguns alumnes es tractarà d’una orientació dirigida cap a un itinerari professional i en el d’altres es treballarà un itinerari a partir dels estudis de batxillerat.

IMG-20170504-WA0003

El dimecres va començar el Projecte de recerca i es va estar treballant un dossier a classe.

El dijous vam anar d’excursió a Manresa a la Fira de l’estudiant. També vam fer unes entrevistes relacionades amb la nostra orientació a professionals o treballadors o també estudiants relacionats amb la orientació i l’itinerari que cadascú havia escollit.

El divendres vam seguir amb el dossier a classe.

Vam treballar el cap de setmana i el dia 1 de maig ja que era festa.

El dimarts vam treballar a classe però ens vam veure molt apurats de temps  i vam demanar un dia més i ens van deixar tot el dimecres per a acabar el treball. Així que vam prorrogar el dia de les exposicions, que en teoria havia de ser el dimecres, a algun dia en que poguessin coincidir els nostres tutors per a la realització de l’exposició oral, que és una part molt important d’aquest treball de 4t d’ESO.

Redacció: Bernat Busquet.

Fotografia: Alba Planell.