Sortida al CaixaForum

El passat dimarts 24 d’abril, els alumnes de 1r d’ESO vam anar a passar el dia a Barcelona. Quan vam arribar, l’autobús ens va deixar a una plaça, on vam esmorzar. Tot seguit, ens vam dirigir cap al CaixaForum, on vam escoltar un concert de “Los Moussakis”, un grup que tocava música balcànica. Durant el concert ens van explicar coses sobre els països dels Balcans, i ens van ensenyar els números amb el seu idioma, mitjançant una cançó.

Després vam anar a veure l’exposició de Walt Disney, allà es van explicar com es feien les pel·lícules de Disney i com es va crear l’empresa. A cada pel·lícula anàvem parant i ens explicaven tota l’evolució que havia fet el film i les imatges dels personatges més antics i també les dels més moderns. Al final, just abans de marxar, ens van deixar uns quants minuts lliures per fer fotos i acabar de mirar alguna pel·lícula que hi havia projectada a la paret de la sala.

Redacció: Berta Besora i Sílvia Caballol

Fotografia: Bernat Caballol