“JOAN MANUEL SERRAT”, A L’IE MARE DE DÉU DEL PORTAL

Ahir dimecres vam tenir l’honor de rebre la visita del cantautor del Poble Sec, Joan Manuel Serrat. Va venir a inaugurar l’aula de llengües maternes del nostre centre, català i castellà, que porta el seu nom. El noi del Poble Sec va parlar amb els nostres alumnes més grans i els va transmetre els valors de la cultura de l’esforç, encoratjant-los a seguir la seua formació acadèmica. A la sala polivalent, el cantautor va ser obsequiat amb un recital poètic, musical i audiovisual per part dels nostres alumnes de secundària.

La nostra sopresa fou veure que el cantant venia acompanyat, entre d’altres, pel dibuixant i còmic Òscar Nebreda, durant molts anys al capdavant de la revista “El Jueves”, i creador també del recordat JORDI CULÉ.