Festival final de curs 2017-18

El divendres 22 de juny, vam realitzar el festival de final de curs en què els alumnes de 3r d’ESO van escollir Eurovisión com a eix temàtic de la celebració. Cada classe va triar la seva cançó i amb la mestra Paula de música, van preparar la coreografia. Vam aprofitar per entregar el premi al millor treball de recerca de 4t ESO, que donem conjuntament amb l’ajuntament; enguany la guanyadora va ser la Maria Ulldemolins Rams amb el treball “Curem la Guerra”, enhorabona!! Aquí us deixem un recull fotogràfic on es pot observar que bé que ens ho vam passar: