Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars són activitats organitzades per l’ AMPA de l’ IE fora de les hores de clase.
El centre educatiu us informarà cada curs de l’oferta d’activitats extraescolars que ha programat l’ AMPA i de com fer-hi la inscripció. Les famílies, al llarg del curs, podeu rebre informació sobre el que fa el vostre fill o filla en aquest espai.
Les activitats extraescolars més comunes són les d’aprenentatge d’idiomes, d’esports i les que amplien els coneixements i les habilitats dels vostres fills. També hi ha activitats de reforç escolar, orientada a aquells alumnes que necessiten millorar les seves notes.
Aquest curs 2017-2018 es fan: Pintura i dibuix, cuina,multiesport,patinatge,Aloha,reforç, tenis,basquet,fútbol,zumba,robòtica,rítmica,anglès amb Kids&Uds i anglès amb la M.