Esports varis

Torneig interinstituts Rugbi GEiEG

Aquest passat dissabte 2 de juny, una trentena d’alumnes de l’Institut Escola Lloret de Mar van participar al torneig interinstituts de rugbi  organitzat pel GEiEG, aquest és un aconteixement esportiu molt present per a nosaltres, aquest és el nostre tercer any de participació. Cal destacar que el nostre esforç, es va veure recompensat amb dues copes (tercers classificats) una per a cada cicle.

En aquest video, queda reflectida l’experiència dels nostres alumnes.

Jornada Esportiva 13 de Juny

El dimecres 13 de juny els alumnes de 4rt d’ESO van realitzar la despedida del curs per als seus companys, monitoritzant diferents activitats i disciplines esportives relacionades amb l’atletisme, per als seus companys de l’Institut Escola Lloret de Mar. Així doncs, els alumnes de 6è de primaria, fins a 3r d’ESO van estar realitzant pràctica esportiva, de manera conjunta fomentant les relacions personals, potenciant els valors de l’atletisme i gaudint d’una jornada especial per a tots.

Última prova de l’estudiant de ferro.

El divendres 15 de juny, 36 valents de 3r i 4t de l’Institut Escola Lloret de Mar van realitzar la última de les proves per intentar convertir-se en Estudiants de Ferro, de manera que aquests alumnes van realitzar, en funció del seu nivell de natació (600 o 1.200 metres) una travessa en aigües obertes, al llarg de la platja de Fenals. Descobrint el magnífic entorn natural de Lloret,  i superant així, aquest últim repte esportiu i personal.