Història

L’Institut Escola Lloret de Mar va néixer el curs 2010-2011 de la fusió d’una escola que havia començat el 2007-2008 i un IES que havia començat un curs més tard, el 2008-2009.
Fins el curs 2010-2011 van existir dos centres educatius independents: l’Escola Nova de Lloret i l’IES de Lloret de Mar, tots dos situats, porta amb porta, al barri de Fenals i en mòduls prefabricats.

A partir del curs 2011-2012, i responent a la voluntat tant del Departament d’Ensenyament com de l’Ajuntament de la nostra vila, es fusionen i neix l’ Institut Escola de Lloret de Mar, amb un claustre i un equip directiu únic i amb un camí molt il·lusionant per davant.
Durant uns anys l’escola i l’institut van estar en mòduls prefabricats al costat del Gran Palace. A principis del curs 2011-2012, es va traslladar al nou edifici, la secció de secundària i un any més tard tot infantil i primària.
L’Institut Escola de Lloret de Mar ofereix tota l’oferta educativa des de P3 fins a 4t d’ESO sense haver de canviar de centre.
Actualment tenim matriculats més de 700 alumnes.Tot i el número d’estudiants, les característiques físiques del nostre edifici fa que alumnat i professorat comparteixin espais específics per a cada etapa, facilitant el coneixement mutu, l’ordre i la disciplina.