Molta participació de l’ IE al 13è Campionat Escolar de Rem Ergòmetre

El passat diumenge 13 de Maig, alumnes del cicle superior de Primària i dels dos cicles Secundària de tots els centres de Lloret de Mar van participar en la 13a edició del Campionat Escolar de Rem Ergòmetre al pavelló Vell. Enguany, han participant 180 alumnes de l’Institut Escola, destacant un cop més el nostre centre pel que fa al nombre de participants.
Els alumnes es van organitzar en grups 4, els quals van participar en diferents sèries organitzades en les categories femenina, mixta i masculina de cadascun dels cursos escolars. Els guanyadors i guanyadores de cadascuna de les sèries van rebre medalles en l’entrega de premis. Tanmateix, la totalitat dels participants va rebre l’obsequi d’una samarreta de record del Campionat.
Des de l’Institut Escola estem molt contents en com es va desenvolupar la jornada, ja que la implicació dels nostres alumnes va ser fantàstica en totes les series, independentment del resultat obtingut. També, volem agrair la presència de mares, pares, professors/es i públic en general per assistir-hi i acompanyar-nos en aquesta activitat.
Esperem que l’any que ve podem repetir l’experiència. Fins aviat! (Victor professor E.F. SEC)

Fotos Primària

Fotos Secundària