Els alumnes de 1r guanyen un premi al concurs de VídeoMat2018!

Avui ha sigut un dia ple d’emocions!
Els alumnes de 1r han guanyat el 1r premi de votació popular al concurs del VídeoMat2018.
Cal dir, que un premi merescut, ja que van fer una molt bona campanya publicitària. Van elaborar els seus propis cartells on demanaven que els votessin com a treball d’expressió escrita.  Un cop els cartells apunt, els van penjar per l’escola i els van repartir per totes les classes.
Ens hem posat molt contents/es quan ens han donat la noticia i volem donar-vos les gràcies a tots i totes pel vostre vot, ja que sense vosaltres no hagués estat possible.
Felicitats a tots els participants!