Dia escolar de les matemàtiques a l’IE

Aquest divendres 11 de maig hem celebrat a l’IE el “Dia escolar de les matemàtiques” per segon any consecutiu. Els alumnes, des de P3 fins a 3r d’ESO, han gaudit conjuntament d’una estona de jocs matemàtics entre els diferents nivells. Els jocs gegants, matemàtics, de lògica o habilitats han omplert l’IE durant un matí ben lúdic i festiu.
Petits i grans han gaudit molt de l’esdeveniment aprenent mentre jugaven i establint relacions amistoses i de col·laboració, que esperem poder seguir alimentant en moltes més ocasions.
Si voleu copsar amb imatges aquesta bona entesa i diversió en l’aprenentatge no deixeu de veure les imatges.