Erasmus +

Aquest programa tracta d’impulsar les perspectives laborals i el desenvolupament personal, a més d’ajudar als nostres sistemes d’educació, formació i joventut a proporcionar un ensenyament i un aprenentatge que dotin les persones de les capacitats necessàries per al mercat laboral i la societat actual i futura.

Microconsorci Innovació Avançada

El nostre centre forma part del microconsorci IA (Innovació Avançada) del CETE +.

En aquest grup hi ha 5 centres d’arreu de Catalunya que experimenten amb la implementació de tecnologies emergents. El Microconsorci ha de permetre crear sinergies entre aquests centres i promocionar les oportunitats d’internacionalització.

En els pròxims cursos es faran mobilitats de professorat arreu d’Europa per a millorar la tasca docent al nostre centre.

Objectius IA

1. Detectar noves metodologies per aprofitar les tecnologies emergents aplicades a l’educació escolar
  2. Acompanyar els centres educatius en la incorporació d’innovacions avançades per promoure canvis organitzatius i la millora de la convivència.
  3. Assegurar la qualitat i pertinença de les accions formatives adreçades al professorat durant les mobilitats
  4. Establir una xarxa amb altres organitzacions europees que treballin la cohesió social o d’altres necessitats en l’àmbit escolar amb eines d’innovació avançada.
  5. Potenciar la mobilitat internacional del professorat i la cooperació entre iguals.
  6. Establir sinergies amb el projecte intern de prospectiva internacional del Servei de Recerca Educativa sobre noves polítiques digitals en l’àmbit europeu, especialment respecte a innovació avançada i protecció de dades.

Els nostres centres IA

• ESC. Mn Jacint Verdaguer
  • ESC. El Turó
  • Zer Baix Montseny
  • Ins. Bisbe Berenguer
  • IE Lloret de Mar

Podeu llegir més informació al web oficial des d’aquest enllaç:

SP VERSION

Nuestro centro forma parte del microconsorcio IA (Innovación Avanzada) del CETE+.

En este grupo existen 5 centros de toda Cataluña que experimentan con la implementación de tecnologías emergentes. El Microconsorcio debe permitir crear sinergias entre estos centros y promocionar las oportunidades de internacionalización.

En los próximos cursos se realizarán movilidades de profesorado en toda Europa para mejorar la labor docente en nuestro centro.

Objetivos IA
– Detectar nuevas metodologías para aprovechar las tecnologías emergentes aplicadas a la educación escolar
– Acompañar a los centros educativos en la incorporación de innovaciones avanzadas para promover cambios organizativos y la mejora de la convivencia.
– Asegurar la calidad y pertenencia de las acciones formativas dirigidas al profesorado durante las movilidades
– Establecer una red con otras organizaciones europeas que trabajen la cohesión social o otras necesidades en el ámbito escolar con herramientas de innovación avanzada.
– Potenciar la movilidad internacional del profesorado y la cooperación entre iguales.
– Establecer sinergias con el proyecto interno de prospectiva internacional del Servicio de Investigación Educativa sobre nuevas políticas digitales a nivel europeo, especialmente respecto a innovación avanzada y protección de datos.

EN VERSION

Our centre is part of the micro-consortium IA (Innovació Avançada) of CETE+.

In this group there are 5 centres from all over Catalonia that are experimenting with the implementation of emerging technologies. The Microconsorci should allow the creation of synergies between these centres and promote opportunities for internationalisation.

In the next few years, we will be making teacher mobilities all over Europe to improve the teaching work at our school.

IA Objectives

– Detect new methodologies to take advantage of emerging technologies applied to school education.
– Accompany educational centres in the incorporation of advanced innovations to promote organisational changes and the improvement of coexistence.
– Ensure the quality and relevance of training actions aimed at teachers during mobility.
– Establish a network with other European organisations working on social cohesion or other needs at school level with advanced innovation tools.
– Promote international teacher mobility and peer-to-peer cooperation.
– Establish synergies with the Servei de Recerca Educativa’s internal international foresight project on new digital policies in the European area, especially with regard to advanced innovation and data protection.

MOBILITATS 2021-2023 DINTRE PROGRAMA MICROCONSORCI IA

• Noticia mobilitat a Irlanda

Pàgina web del nostre soci irlandès

• Noticia mobilitat  a Dinamarca

Pàgina web del nostre soci Danès

• Enllaç al padlet amb impressions del professorat que va fer les mobilitats als 2 països
  • Presentació de les mobilitats

• En el següent enllaç al drive trobareu els projectes de mobilitat del professorat.KA1. Projecte de mobilitat del professorat (2021-2023)

MOBILITATS ANTERIORS FETES AL CENTRE: ANYS 2015-2018

Pàgina web del  nostre projecte

Pàgina web del nostre soci alemany Kaufmannische Schule Stuttgart Nord

Pàgina web del nostre soci polonès ZSOS  nº1

En el següent enllaç al drive trobareu els projectes de mobilitat tant del professorat com de l’alumnat.

Hi ha tres carpetes:

KA1. Projecte de mobilitat del professorat (2015-2017)

KA2. Projecte de mobilitat de l’alumnat (2016-2018)

Aquests projectes han estat  financiats amb el recolzament de la Comissió Europea. Aquesta publicació és responsabiltiat exclusivia del seu autor. La Comissió no és responsable de l’ús que es pugui fer de la informació aquí difosa.