Felicitats Míriam!

A 1r d'ESO explicant un joc matemàtic inventat per ella i la Thais. Ja fa quatre anys!
A 1r d’ESO explicant un joc matemàtic inventat per ella i la Thais. Ja fa quatre anys!

Les bones notícies no venen soles. La nostra ex-alumna Míriam Lorenzo, que actualment estudia 1r de batxillerat a Aula Escola Europea (Barcelona), ha estat seleccionada com a una de les representats espanyoles per a la European Girls’ Mathematical Olympiad. En poc més d’un mes la Míriam viatjarà a Florència (Itàlia) per participar en una competició matemàtica internacional que acull noies de 50 països diferents.

El simple fet d’haver estat seleccionada és un premi extraordinari, i se’ns dubte, un reconeixement que, aquí que la coneixem bé, no ens sorprèn gens ni mica. L’animem a prendre’s aquest premi com el que és, a relaxar-se i gaudir d’aquesta experiència que segur li seguirà deparant aprenentatges meravellosos.

Seguirem amb alegria l’esdeveniment!

La Míriam posant el cap com un timbal al Saba amb les seves idees matemàtiques.
Cerimònia de clausura de la EGMO del 2017 a Suïssa.