Vine a la festa

Captura

Vine a la festa!

Avui acabem el curs amb una festa. T’hi convidem a venir!

18 h a 19.30 h Activitats d’infantil i primària al Gimnàs.
19.30 h a 20 h Berenar organitzat per l’AMPA
20 h a 21 h Acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO
Espectacle d’animació per a infantil i primària (A la pista de dalt)
21 h a 21.30 h Preparació de taules i serveis pel sopar.
Adjudicació de taula i cobrament dels tiquets pel sopar.
21.30 a 02 h Sopar a la fresca!
22 h a 02 h Música i festa al gimnàs per l’alumnat d’ESO del centre.

Porteu els diners justos: els 2 euros del sopar i els 0,50 euros del berenar! 🙂

Valoració del curs

Estem finalitzant el curs 2014-2015 i és un moment per a fer un balanç entre tots els membres de la comunitat educativa.

En el nostre centre prenem iniciatives i sovint proposem coses noves i diferents. Per tal de valorar què podem descartar, millorar o repensar necessitem la valoració i les propostes del professorat, l’alumnat i les famílies de l’Institut-Escola.

Com cada curs, doncs, us proposem a tots els pares i mares que respongueu un breu qüestionari d’avaluació que heu rebut al vostre correu electrònic.

Us agraïm, doncs, la realització d’aquest qüestionari anònim i, posteriorment, la vostra participació en la reunió de pares i mares convocada pel proper dilluns 29 de juny  a la Biblioteca.

Educació infantil – Dilluns 29 a les 17 h
Educació primària- Dilluns 29 a les 18 h
Educació secundària – Dilluns 29 a les 19 h

En aquesta reunió presentarem els resultats globals d’aquest qüestionari i de l’avaluació que han realitzat els alumnes. També escoltarem les vostres propostes de millora pel proper curs 2015-2016.

És, doncs, una trobada important pel futur del centre i dels vostres fills. No hi falteu!