Gràcies

Concentració en rebuig a la violència d’ahir 2 d’octubre. Imatge de 772.cat.

No oblidarem mai la brutal actuació de la policia del passat 1 d’octubre a espais quotidians on cada dia mirem de transmetre els valors de la pau, la convivència i el diàleg. Tanmateix, no tenim altra opció que recuperar aquests valors per seguir fent allò que més ens omple: oferir una educació pública de qualitat.

Mentre poc a poc es posa tot a lloc, mitjançant aquesta breu nota, volem agrair públicament les incomptables mostres de suport i d’afecte que hem rebut per part de les nostres pròpies famílies, alumnes i exalumnes, de l’AMPA del centre, dels claustres i alumnat de la resta de centres educatius de Castellbisbal (Escola Benviure, Escola Montserrat, Escola Els Arenys i Institut Castellbisbal), dels centres impulsors d’Escola Nova 21, i de molts altres centres educatius d’arreu del territori dins i fora de Catalunya, de l’Ajuntament de Castellbisbal, del CRP de Rubí i altres entitats de suport als centres educatius, de la directora Carme Vigués i altres membres del Serveis Territorials d’Ensenyament del Vallès Occidental, de la inspecció educativa, de ciutadans i ciutadanes a títol individual, així com d’altres entitats, associacions i empreses amb les que el centre col·labora o ha col·laborat.

Aquestes mostres d’afecte tampoc les oblidarem mai. Som una comunitat educativa que conjuntament diu no a la violència.

De tot cor, gràcies.

Equip humà de l’Institut-Escola Les Vinyes