Bon Nadal i feliç Any Nou 2016

Tanquem un primer trimestre molt intens a Les Vinyes! Hem rebut nous alumnes d’infantil i de l’ESO, hem incorporat noves mestres i professors, hem arrencat els projectes, racons, ambients i tallers.

Les Tortugues (P3) Papallones (P4) i Dofins (P5) d’educació infantil han fet bona feina, mentre que a primària hem iniciat els reptes, obrint un nou camí.

A l’ESO tampoc no hem parat, fent classes i portant a terme els quatre primers projectes transversals i els treballs globalitzats.

Junts hem fet la Castanyada, el Dia de la música, la plantada, i les trobades de padrins i fillols. També hem rebut famílies, amics i visites d’altres escoles i instituts. Hem començat pràcticums a l’ESO i al gener ho farem a l’escola!

Bon Nadal2015

Per tot això, amics i amigues, ens agafem uns dies per estar amb les nostres famílies, gaudir del Nadal i descansar un xic!

Desitgem que vosaltres també ho feu i que tingueu una magnífica entrada d’any 2016!

BON NADAL I BON ANY NOU 2016!