Vine a les portes obertes 2017!

Portes obertesVols saber com treballem en un Institut-Escola? Vols que t’expliquem el projecte educatiu de Les Vinyes? Vols que famílies, alumnes i docents et presentem el centre? Vols apuntar el teu infant a P3? Vols començar l’ESO amb nosaltres?

Doncs vine a les nostres portes obertes, el proper dilluns 6 de març a Les Vinyes, de 18 a 20 h. T’hi esperem!

Si vols fer un primer tast, mira els videos de com treballem.

Actualització. Podeu venir a l’hora que vulgueu però, per tal d’optimitzar la vostra visita, la jornada estarà organitzada en tres torns, que començaran a les 18 h, a les 18:30 h i l’últim comencaràa les 19 h. Si no podeu venir a alguna d’aquestes hores no passa res, us afegirem al torn que més us encaixi.