Final de curs, vinyataires!

Sembla mentida, vinyataires, però hem arribat al final de curs! I serà intens, com acostuma a passar a Les Vinyes. Així que preneu nota de tot, que hi ha moltes coses a tenir en compte!

Presentacions dels projectes de l’ESO

Projecte 1r ESO: Anuari “La Verema”, 17 de juny, a les 13:00 h a la biblioteca de l’Institut-Escola.

Projecte 2n ESO: Ràdio “Les Vinyes”, 17 de juny, a les 13:00 h al pati interior de l’Institut-Escola.

Projecte 3r ESO: “Be healthy”, 17 de juny, a les 11:45 h a la pista de bàsquet de l’Illa esportiva.

Projecte 4t ESO: “Code Berlín”, 20 de juny, a les 12 h a les aules de 4t de l’Institut-Escola.

Famílies, no hi podeu faltar! 🙂

Modificacions horàries aprovades en Consell Escolar

Tribunals dels projectes Dia 20 de juny: l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO vindrà a fer la presentació del projecte al tribunal corresponent, a l’hora que se’ls indiqui. Quan hauran acabat, sortiran del centre. L’alumnat de 4t entrarà al Centre a les 9h i sortirà quan acabi l’exposició del projecte.

Sortides tutorials Dia 21 de juny

• 1r ESO: sortida al Canal Olímpic. Entrada al centre a les 8:15 h. Hora d’arribada prevista, 15 h.
  • 2n ESO: activitats a l’Institut-Escola i a la piscina municipal. Entrada al centre, 9 h. Sortida, a les 13 h.
  • 3r ESO: sortida a Illa Fantasia. Entrada al centre a les 9 h. Hora d’arribada prevista, 14:30 h.
  • 4t ESO: sortida a Montserrat. Entrada al centre, 8 h. Hora d’arribada prevista, 14:15 h.

Festa de celebració del cinquè aniversari i de final de curs

o Dimarts 21 de juny. Horari:

• 17 h a 19 h. Activitats d’Infantil i Primària al gimnàs.
  • 19 h a 20 h. Acte de graduació dels alumnes de 4t d’ESO al gimnàs.
  • 20 h a 21 h. Activitats lúdiques al pati.
  • 21 h a 23 h. Berenar-sopar de germanor de la comunitat educativa de Les Vinyes.
festa
VINE A LA FESTA!!!

Entrega personalitzada de notes finals

o Dia 28 de juny.  Els tutors/es individuals contactaran amb les famílies per concertar visita i fer la reunió d’entrega de butlletins.

o Aquest dia es donarà feina a l’alumnat que tingui alguna matèria suspesa, l’hauran de retornar feta el divendres 2 o el dilluns 5 de setembre, quan vinguin a fer l’examen.

o Aquells alumnes que hagin suspès alguna assignatura, rebran un butlletí final de notes provisional, a l’espera dels resultats de les proves de setembre.

festa2
Festa 5è Aniversari

1. Silvia Moros

Gràcies a tots els responsables i alumnes per tots els preparatius i energia posada per aquest final de curs. Es necessita implicació i entrega per poder atendre tot això. Allí estarem!!!