Taller de titelles a 1r d’ESO amb la companyia “Pengim-penjam”

Aquest 3r trimestre, l’alumnat de 1r d’ESO està realitzant un Projecte d’àmbits molt especial: porta per títol Comença l’espectacle! i cada Grup Base té el repte de crear un espectacle de titelles basat en l’argument d’una òpera per ser representat davant les famílies.

La primera sessió del projecte, com esdeveniment motivador i per donar un model a l’alumnat del producte final, la companyia de titelles Pengim-Penjam de Vacarisses ha realitzat un taller a cada grup-tutoria. 1r C va realitzar el taller el 12 de març, 1r B el 16 d’abril i 1r A l’ha realitzat avui, 14 de maig. El taller ha consistit en una breu explicació de la professió de titellaire, la representació d’uns fragments d’espectacles de la companyia, una mostra dels diferents tipus de titelles, el visionat de diversos vídeos a mode d’exemple de com afrontar la posada en escena, una activitat participativa on l’alumnat ha desenvolupat el rol de titellaire i una roda final de preguntes. La valoració de l’equip és molt positiva. També la dels nois i noies si ens atenem a les seves reaccions.

Estigueu atents, ja que en les properes setmanes us deixarem amb la notícia de l’explicació del projecte i publicarem les gravacions dels espectacles realitzats per l’alumnat.

Aprotifem aquesta notícia per agrair a la Mercè i el Josep de Pengim-Penjam el seu entusiasme i la seva professionalitat, a més de les incomptables bones idees per desenvolupar, dissenyar i millorar aquest projecte.

Aprendre importa!

1r ESO A