L’ACE entrega el premi del concurs de dibuix de la Nadala 2015

El dibuix que enguany va servir per felicitar les festes de Nadal als membres de l’Associació Catalana d’Enòlegs, fou l’escollit entre els presentats pels alumnes de l’assignatura de Visual i Plàstica de 2n d’ESO del nostre institut-escola.

La guanyadora ha estat premiada amb un lot de llibres relacionat al món de l’enologia que va ser recollit per la directora del centre. Volem agraïr a l’ACE la possibilitat d’establir aquesta col·laboració.

Felicitats a tots els nois i noies participants!

4936_cat_ESCALA_450_450

Notícia original: http://www.enolegs.cat/articles-mostra-3384-cat-lace_entrega_el_premi_del_concurs_de_dibuix_de_la_nadala_2015.htm