Filma't!

Alumnes del Taller de cinema ens han passat aquesta nota de premsa per fer-ne difusió. Si us agrada el bon cinema teniu una cita el 12 de juny!

Els nois i noies de l’Institut Castellbisbal i de l’Institut-Escola Les Vinyes hem estat fent uns curtmetratges: Rewind, 180 Graus i Crisàlide. Unes petites històries que ens podrien passar a qualsevol de nosaltres.

Ja que és un treball amb molta feina darrera no ens semblava adient penjar els curts sense més i hem decidit estrenar-los en pantalla grana Els Costals (Castellbisbal). Tot això passarà el dilluns 12 de Juny. A les 18.30 obrirem les portes i a les 19.00 començarà la projecció dels curts.

El Projecte Filma’t és un treball amb molta feina i tenim moltíssimes ganes de donar-lo a conèixer!

T’ho perdràs?