AFA: Els nostres projectes -> Alexandria

“Alexandria” és un projecte que vol situar la lectura al cor de la nostra escola i ho vol fer des de la implicació de tota la comunitat.

Alexandria neix amb la voluntat de donar espai i temps a la lectura i de crear entre tots i totes les circumstàncies per què llegir sigui un plaer, a vegades solitari i d’altres compartit. Imaginem una escola on infants i joves puguin llegir còmodament, i on els llibres els omplin els ulls de bellesa, de preguntes i d’aprenentatges. Imaginem una escola on poder llegir junts, comentar el que ens suscita la lectura, teixir entre tots, grans i petits, els sentit de les paraules i aprendre. Imaginem una escola que és una comunitat lectora i que fa gest i dona espai al plaer i la importància de llegir.

Alexandria ha nascut i ara, entre tots i totes, la farem créixer

INTERVENCIONS:

• 8 de febrer de 2019: Muntatge de nou mobiliari i una gran renovació de llibres de lectura
  • 26 de febrer de 2020: Presentació del llibre “Okupes a l’escola”, de Marta Comas