Comiat de 6è. Juny 2022

Avui ha estat l’últim dia d’aquest curs 2021-2022. Hem fet moltes activitats i celebracions de comiat però la més especial és el comiat de 6è de primària. Amb aquest vídeo tant emotiu hem volgut fer recull del vostre pas per l’IE Gornal des de P3… Llegeix més»

Gimcana amb QR’s de 3r a 6è PRI

Avui tots els companys i companyes de 3r a 6à de primària hem participat en una Gimcana molt divertida. Hem hagut de trobar els QR’s, escanejar-los amb les tauletes i anar passant les proves proposades. Tot un repte!!!

Llegeix més»

Programa d’Anglès a 4t d’ESO.

ACTING TOGETHER 2022
Trobada d’alumnes que participen al Programa municipal d’auxiliars de conversa en anglès!

El Programa d’auxiliars de conversa per a la millora de la Llengua Anglesa posa a disposició dels centres educatius de secundària auxiliars de conversa naidus que, amb coordinació amb el… Llegeix més»

Fem l’hort a infantil

​A l’espai del migdia fem l’hort a Infantil. Ens agrada molt cuidar-lo, treure les herbes, regar i veure com creixen els enciams, les cebes, els tomàquets,… Fins i tot hem fet un espantaocells perquè els ocells no se’ns mengin els enciams!!! Hàbits saludables.

Robòtica a 2n PRI

A 2n de PRI fem un taller de robòtica amb els Bee bots. Tenim diferents catifes de diversos temes per on han de passar les “abelletes”, nosaltres som qui donem les ordres i comprovem si ho fem bé. Aprenem molt i ens divertim alhora.

Aula TV L’H

L’IE Gornal som notícia a la TV de L’H. El programa Aula L’H entrevista a la Laura Luna, directora, i a la Zoraida Mas, coordinadora pedagògica del centre, així com a l’alumnat d’ESO. El motiu és que fa 4 anys vam començar com a institut… Llegeix més»

Taller “Anem al mercat!” a I3

A Infantil 3 anys hem fet un taller per introduir els continguts i fer reflexionar als nens i nenes sobre els residus i el hàbits de consum.
Hem jugat a fer de persones venedores i consumidores d’un mercat. De cada producte hem vist diferents opcions per… Llegeix més»

8 M Dia Internacional de la Dona

“QUAN VAN INTENTAR FER-ME CALLAR, VAIG CRIDAR” Teresa Wilms Montt

Aquesta setmana a l’escola hem commemorat el 8 de març, Dia Internacional de la Dona, amb tot d’un seguit d’activitats per treballar la igualtat i per aconseguir que no calgui cap més jornada especial per recordar-ho.

Taller amb famílies Infantil

Ens agrada molt ensenyar què fem a la mare, al pare, als germans i germanes, als avis, als tiets,… a tota la família, per això els hem demanat que vinguin i ens ajudin en els nostres tallers. Hem treballat amb diferents materials, ens han ajudat… Llegeix més»