17a CANTATA del PRAT

Com cada any, els alumnes de sisè han passat tot el curs preparant la cantata del Prat, que es va celebrar el passat divendres, 4 de Maig del 2018.

La cantata és una sortida que fan tots els grups de sisè del nostre poble, en la qual s’ajunten els nens i nenes que l’any vinent començaran l’institut per a conèixer-se i cantar tots junts tot allò que han estat preparant durant el curs.

Els alumnes de batxillerat escènic de l’INS Baldiri Guilera, han representat tot un curs escolar en el que han viscut diverses vivències, que hem pogut explicar a través de les cançons.

Per si no veu poder assistir-hi, us deixem un enllaç on podreu veure l’espectacle sencer:

També us facilitem el videoclip que van gravar prèviament:

Si voleu saber-ne més: http://www.elprat.cat/educacio/millora-de-lexit-educatiu/17a-cantata-ciutat-del-prat-som-el-futur