SORTIDA ESCALADA

El passat dijous 4 de maig una alumna i sis alumnes de Secundària van fer un tast d’escalada al rocòdrom del CEM Estruch.

L’alumnat es va entusiasmar com poques vegades i demana tornar al rocòdrom. A veure si per a la propera s’hi anima més gent perquè l’experiència va ser genial!! Si en teniu dubtes, mireu el video:

LES NOSTRES EMOCIONS

A través del conte del monstre de colors hem treballat les emocions de alegria, tristesa, calma, ràbia i por. Durant aquest curs hem après a identificar molt millor les nostres emocions en cada moment. A l’emociòmetre que tenim a la classe cada dia pensem com… Llegeix més»

Teatre Modern

El 27 de febrer els alumnes de 4t,5è i 6è hem anat al teatre modern a veure una gran obra.
Ens ha agradat molt, les protagonistes eren tres noies que estaven a la biblioteca i trobaven un llibre de poemes.
Ha estat molt divertida perquè també han cantat.
En… Llegeix més»