Vivint l’Expressionisme

Aquest curs 2017-18, com a crèdit de síntesi de 4t d’ESO, s’ha proposat a l’alumnat de l’IEA Oriol Martorell de realitzar un projecte de treball interdisciplinari al voltant d’un quadre expressionista, que cadascú ha triat com a punt de partida per establir tot un seguit de recerques interdisciplinàries des de les diverses assignatures (català, castellà, anglès, italià, naturals, socials, matemàtiques, treball físic, tecnologia i llenguatge musical).

El projecte ha consistit en un procés exhaustiu i rigorós de recerca i d’aplicació pràctica que ha conduït a centrar l’acció docent en el desenvolupament de la col·laboració, la comunicació i l’esperit crític. Ha comptat amb retroalimentació constant entre els alumnes i el professorat. La creació d’un lloc web amb els resultats ha permès a l’alumnat d’emprar la tecnologia per presentar el treball a un públic real més enllà del marc de l’aula.

VIVINT L’EXPRESSIONISME>>