Premiats al X Concurs Cambra de Barcelona

En la nova edició del  X Concurs de Cambra de Barcelona,  les formacions de música de cambra del centre han estat guardonades amb dos primers premis i una menció d’honor en les seves respectives categories. Celebrat el passat  11 i 12 de març, a l’ Escola de Música de Barcelona, i desprès de realitzar llurs actuacions davant el jurat evaluador de les proves i els assistents al concurs , els més petits (Categoria D fins a als 11 anys)  amb el Quartet de Clarinets  format per l’ Arnau Payà, Guillem Prats, Helena Campàs i l’ Olau Vinyals, van obtenir una Menció d’Honor. En la següent categoria (Categoria C fins als 14 anys) el Quartet 110 amb els alumnes Celina Blasco, Kalina Paz, Miquel Àlvarez i Caterina Serrallonga, van obtenir el 1r Premi. I per últim, en la (Categoria A fins als 18 anys) el Quartet Martorell d’en Biel Ricard, Xavier Querol, Gerard Aranibar i l`Àlex Olmedo, es van endur també el 1r Premi.

Només ens resta felicitar-los per la feina feta i per la seva implicació i il·lusió que han mostrat per preparar aquest concurs. També donar l’enhorabona a seus professors responsables de música de cambra, Quim Tafalla, Marina Mazón i Betta Renzi.

,