Cursos disponibles

Materials elaborats per el professorat de Llenguatge Musical per al curs de tercer de primària:

Escriviu un paràgraf breu i explicatiu sobre el curs

Benvinguts al moodle de 1r d'ESO.
En aquest espai virtual hi treballarem i hi trobarem recursos que ens aniran molt bé

Lengua Castellana y Literatura

LLENGUA CATALANA I LITERATURA. 2n D'ESO

Activitats de Ciències de la Naturalesa. 2n ESO

Curs de matemàtiques de 2n d'ESO

En aquest curs trobaràs apunts, recursos i activitats a realitzar dels temes de Tecnologia de 2n ESO

Curs per a la gestió de les activitats i les correccions

English 3 eso

Recursos per a 3r de secundària

Matemàtiques 3r ESO

Curs de Tecno

TUTORIA 3r A ESO

Espai virtual per a la gestió de la tutoria.
Agenda, activitats i recursos

TUTORIA 3r ESO B

Espai virtual per a la gestió de la tutoria. Agenda, activitats i recursos

Tutora: Míriam Redondo

Ciències de la naturalesa 4t d'ESO

Aquí anirem penjant la feina que cal anar fent i treballs que aneu elaborant l'alumnat
Matemàtiques 4t ESO

La matèria d'Anatomia Aplicada a la Pràctica Musical, combina els coneixements de la morfoanatomia i fisiologia del cos humà i l'aplicació dels coneixements adquirits a la percepció del cos estàtic i del cos en moviment. Atès que el cos és el vehicle i l'instrument per expressar-se, física i emocionalment, en el domini artístic musical.

Recursos i pautes per fer el projecte de recerca

Orientació Formativa

El curs està orientat a la guia i acompanyament de l'alumnat en la presa de decisions de la continuïtat cap al Batxillerat artístic a l'escola. També té en compte la informació i orientació d'aquells alumnes que voldran fer un itinerari diferent de l'artístic. Incorpora activitats per l'alumnat i orientacions per a professorat i pares.

Està pensat principalment per a 4t d'ESO, però pot ser consultat i/o iniciat també a 3r d'ESO.

Cabaret

Varietés: la besàvia Mieze al cabaret

Tot buidant el pis dels avis apareix un dietari del 1925-1928: era de la Mieze, la meva besàvia alemanya. A dins hi ha unes fotografies de pintures i esbossos de personatges del món del cabaret.

Curs elaborat per Mireia Martín i Dora Casas

Fent d’arqueòlegs a Egipte