PREMIS D’HONOR_18 de Final de Grau Professional

Un any més s´ha realitzat el concurs per optar als PREMIS d’HONOR  de final de Grau Professional dels alumnes de 2n de Batxillerat.

Els dos concerts es van realitzar a l’emblemàtica botiga de música Pianos Puig, al barri de Gràcia de Barcelona.

Hi van optar alumnes dels departaments de corda, piano i vent, dels quals van sortir els guanyadors d’aquests premis.

El concurs es va fer  en dues jornades, la primera jornada van tocar els alumnes del departament de corda, on optaven al premi dos violins i un violoncel.

El segon dia va ser el torn del departament de vent i piano, on varem  poder escoltar a dos alumnes de vent, de l’especialitat d’oboè i trompa i dos alumnes de piano.

Totes dues proves van estar presidides per en Gonzal Comellas, músic i pedagog, a més dels caps de departament, on van decidir donar els premis als alumnes:

Moltes felicitats a tots els participants i guanyadors!