eTwinning Project 🙂

El passat segon trimestre, els alumnes de 3r d’ESO de l’IE 3 d’Abril, van començar un projecte anomenat “Let’s find foreing friends”, que vol dir “fem amics fora”. Aquest projecte creat per a cercar vincles amb diferents instituts d’arreu d’Europa, tots amb un punt en comú, la llengua en que ho fan: l’anglès.

Els alumnes de 3r d’ESO ho han fet amb uns alumnes de 3r d’ESO d’Àustria, de l’escola TNMS Eferding Nord. Per poder contactar amb ells van utilitzar una aplicació anomenada Toony Tools, que proporciona una xarxa on pots tindre una comunicació immediata entre ells.

Van començar cadascú fent una breu presentació sobre els seus hobbies i aficions, a part de les nostres tradicions. Després van fer parelles (un de cada país) i es van enviar una presentació més detallada de cadascú. Poc a poc van fent més activitats interaccionant amb els alumnes de l’altre país, actualment, s’està creant una revista comuna on tots els alumnes hi fiquen un granet de sorra, parlant cadascú de temes interessants, culturals i tradicionals de cada país, evidentment tot amb anglès, la llengua que els uneix. Està previst arribar a fer videotrucades amb els altres alumnes i conversar amb ells, entre moltes més activitats que organitzarà la professora encarregada del projecte (Eva Salvadó) i la de l’escola d’Àustria (Eva Heider-Stadler).

Aquestes imatges són alguns exemples de la primera activitat, que consistia en realitzar un collage amb les nostres aficions:

(Georgina López)

(Bato) TNMS Eferding Nord