Tasques de la llar

El dia 5 de desembre els alumnes de Com anar sols per la vida van anar a la casa de l’Izan a fer tasques de la llar, ells ens ho expliquen:
El dia 5 de desembre vam anar a casa de l’Izan a posar en practica un any mes les tasques de la llar i vam agafar l’autobús de línia 20 i la parada el Camí de Valls. I després quan vam arribar a casa de l’Izan cadascú va fer una tasca. Jo vaig netejar els mobles amb la Yasmina i els quadres, el Jesús els vidres, la Yoli va passar la escombra i l’Anna el llit dels pares amb el Alex i l’Izan el seu llit després quan vam acabar la mare de l’Izan ens va convidar a un colacao i unes patates i després vam netejar una mica el terra un alta vegada i la taula treure las coses del damunt i la estovalles i netejar la taula per damunt
ELISABETH (H:A)

El dimarts passat que va ser dia 5 de desembre els  alumnes de Com anar sols per la vida vam    anar a casa de l’Izan a fer tasques de la llar. Estaven la Dolors, la Montse,  la Yasmina, l’Izan,  l’  Eli,  l’Àlex,  el Jesús,  l’Anna i  jo.  Vam agafar  l’autobús a la parada Camí de Valls 1 i vam   baixar a la parada de Miami 2.  I quan baixar a la parada de Miami 2 vam anar caminant una estona fins arribar a casa de  l’Izan.  A la casa de l’Izan, l’Eli va treure la pols, la Yasmina va    ajudar a l’Eli a treure la pols, l’ Àlex va passar la mopa i també va ajudar a l’Anna fer el llit de     l’habitació de l’Izan el Jesús va netejar els vidres,  l’Izan va fer un altre llit i jo vaig escombrar.
Yoli

Vam agafar l’autobús per anar a casa  de l’Izan  jo vaig netejar els vidres l’Eli va treure la pols,     l’Àlex va passar la mopa pel passadís  i el menjador i  va ajudar a l’Anna a fer el llit de l’Izan. L’Izan va fer el llit dels seus pares.
Jesús

El dia 5 de desembre vam anar a casa de l‘Izan a fer tasques de la llar. Primer vam agafar l’autobús a Camí de Valls 1. Després quan vam arribar jo i la Eli vam netejar la pols. L’Anna va fer el llit, l’ Àlex va passar la mopa i el Jesús va netejar els vidres. La Yoli va passar l’escombra. L’Izan va fer el llit i després vam esmorzar.
Yasmina

Vam anar a casa meva el dia 5 de desembre. Primer vam anar a la parada d’autobús Camí de Valls 1. Després  vam baixar a la parada d’autobús de Miami 2. Després vam anar a la meva casa a fer les tasques de la llar, l’Àlex i jo vam fer el llit de l’habitació de matrimoni i l’Àlex i l’ Anna també van fer el llit on dormo jo, després el Jesús va netejar els vidres de les finestres,  la Yoli va escombrar el parquet, també l’Àlex va passar la mopa, l’Eli va netejar la pols i  la Yasmina la va ajudar a netejar la taula.  Després la meva mare ens va convidar a menjar patates i croissants de xocolata i a beure Cacaolat  i ja està.
Izan P.M.0

El dia 5 de desembre del 2017 vam anar a casa de l´Izan a fer tasques de la llar, vaig passar la mopa tota l’estona fins que va estar el terra ben net. També l´Izan i jo  vam fer el llit de l’Izan i la seva mare ens va convidar a menjar patates, croissant de xocolata i a beure cacaolat. Vam parar a la parada de autobús. Vam pujar a l’autobús i ens va portar a l´escola.

Álex m.r