Hem iniciat el Projecte del Esmorzars

Fa unes setmanes que ja vam iniciar el Projecte dels Esmorzars. Els alumnes del Com anar sols per la vida ens ho expliquen:

El dia 6 de octubre  vam iniciar el projecte  esmorzars i ara us explicare com fem primer fem com un quadrant a la pissarra  i abans de tot ens repartim en dos grups i uns fan el quadrant i els altres les etiquetes i apuntem a les etiquetes els noms  dels pro fes i si volen suc o no i de que  volen els entrepans petit o gran i pedres fem la llista de que necessitem  comprar  i pedres preparem la classe  i la taula i pedres anem a comprar   i quan arribem a la classe a agafem els devent als ens ho . posem anem a rentar-nos les mans i despres ens fem una cua les nenes . i depres fem els entrepans quan. ja o tenim els entrepans qui vulgui pot pegar les etiquetes després ens separem ens dos grups i anem a buscar als pro fes per ben dels el entrepa als profes i els sucs qui vulgui sucs. i despares fem la continuabilitat.

ELISABETH :  H :A:

Fa unes quantes setmanes, el 6 d’ octubre vam iniciar el projecte dels esmorzars. Ara us explico uns passos que fem per fer els entrepans que son de tonyina,formatge,fuet, el de pernil pero

aquest any no es molt popular,els passos son:   primer  hi han uns que fan una graella a la pissarra i uns altres fan etiquetes,mes tard anem a un supermercat que es diu lidel a comprar

les coses que estiguin a las llista de la compra i despres arribem a l’ aula de la usee de com anar sols per la vida i anem a fer els entrepans a posar-nos el davantal,a preparar

ganivets,plats i gots per posar el suc que surt de la tonyina. Despres fem als entrepans, els venem i ens mengem  els entrepans i bon profit!!.

IZAN P.M

Fa 2 o 3 setmanas que vam començar el projecte d´ esmorzars que fem entrepans i sucs. Els de la usee fem entrepans amb pa, tomàquet,formatge, pernil salat,tonyina i fuet. A l´ a la classe i els venem els profes i els alumnes.Amb els diners que guanyarem per anar a un restaurant o un cine

Álex m. r.

Fa unes setmanes que vam començar el projecte d’ esmorzars.  En  el  projecte d’ esmorzars  fem  entrepans  de tonyina, formatge,  fuet,  i  de  pernil  salat  però  aquest  any  encara   no hi ha   mingú   que  vulgui  l’  entrepà   de  pernil  salat.  També  fem  sucs  naturals  de  taronges.  I  ho  fem  amb  la  Sandra  i  la  Montse.  I  amb  la Sandra  i la  Montse  anen  a  comprar.  I  només  ho  fem  els   divendres.  Primer  quan  tornem  a l’ institut  ens  renten  les   nans   després  anen  a la aula  Com  anar  sols  per  la  vida  a  gafem  els davantals  i  fem  els  entrepans  i  els sucs.  Al  final  els  venem.

Yoli  M.  M.

JESUS

1. Anna

Hola, em dic Anna i sóc professora d’una USEE a Tarragona, m’encanta tots els projectes que dueu a terme, nosaltres també tenim un blog us deixo l’adreça per si el voleu visitar i veure el que fem.

escolajoan23.blogspot.com.es

Gràcies,