Broquetes de fruita!!!

Els alumnes de “Com anar sols per la vida” han fet broquetes de fruita, ens expliquen com ho han fet:

Pintxos de fruita
Vam preparar la taula,després vam pelar les taronges,kiwis i les pomes. Després vam posar les fruites separades.Vam ficar les fruites en un pintxo i després ens els vam menjar.També als profes que ens compren els entrepans.Els vam regalar1 pintxo de fruita.

Álex m.r

El dia 31 de gener els alumnes de Com anar sols per la vida estavem amb la Sonia i la Montse. Vam preparar la taula i després ens vam rentar les mans. Quan vam tornar a la classe, vam pelar els kiwis, les pomes i les taronges. Els kiwis, les taronges, les pomes i el raïm blanc i negre els vam posar a un pintxo. Ens vam menjar uns quants pintxos de fruita i els que van sobrar els vam donar als professors i professores que ens compren entrepans.
YOLI M. M.

El dia 31 de gener vam  fer pintxos de fruites i portaven pomes ,kiwis ,raïm  i taronges.  Vam partir les fruites i les vam pelar i les vam ficar als pintxos i després vam agafar un per  a cadascú de nosaltres i els que ens sobraven els vam repartir als profes que ens compren entrepans.
Elisabeth :H:A

El dia 31 de gener els alumnes de com anar sols per la vida vam fer pintxos  de fruita. Primer vam preparar la taula i vam rentar-nos les mans . Vam  començar  mirant la fruita que teníem, les taronges ,el raïm blanc i negre ,les pomes i les vam pelar i les vam posar amb ordre. Primer vam posar el kiwi ,les taronges, les pomes ,raïm blanc i negre .Quan ja estava ens el vam menjar i estava molt bo. Amb el que va sobrar els vam regalar als mestres que ens estan comprant entrepans aquest any.
Yasmina

Prparatlataula    ensemretat le  mans   pelat  la   fuita     t   tema  la    futa    posala  alespinstxos  vam  donar   els   pintxos  ratis  als   profes  que    ens   compren   entrepans
Jesús