Ball Parlat Marcos Vicente

marcos-vicente1
Ja fa set anys que al Pi del Burgar ens desmarquem amb el projecte musical “ El flabiol a l’escola”.

Enguany volem anar més enllà, i volem presentar el projecte “ Flabiolaires de festa major”. Projecte cooperatiu i de col·laboració entre l’Escola de la Vitxeta i L’Institut Escola Pi del Burgar.

Des de l’Escola de la Vitxeta s’han proposat participar dins del seguici de la Festa Major, i de quina millor manera que recuperant un antic ball parlat. “El Ball Parlat de Marcos Vicente” .

Tot ball parlat necessita d’uns músics que acompanyin la seva dansa, en aquest cas la formació més adient seria una cobla de flabiolaires, i és d’aquí on neix la idea de formar part d’aquesta activitat.

Alumnes de 2n ESO que ja tenen una trajectòria de quatre cursos estudiant i treballant l’instrument seran els encarregats de fer sonar les melodies que acompanyen el ball.

Ens trobem doncs en un moment històric per la ciutat de Reus, dos centres ens hem unit per tal de recuperar un antic ball parlat.

Estigueu atents als canals de comunicació locals i provincials, en sentireu a parlar! Hem hissat la temuda bandera pirata!!!

Aquesta, serà sonada!!!!

escut-mv

En aquest enllaç podeu trobar una entrevista de la Cadena SER on es parla d’aquest projecte