Amanida amb fruites i pollastre amb verdures

Els alumnes del Com anar sols per la vida continuen aprenent receptes de cuina. Aquest cop van fer una amanida amb fruites i pollastre amb vedures.

Una alumna ens ho explica:

El dia 3 de maig vam buscar pel l’ordinador les receptes d’amanida de fruites i pollastre amb verdures i vam estudiar millor i vam apuntar la recepta a un full en blanc. Després la Laura ens va repartir el que cadascú teníem que portar de casa de menjar .

El dia 4 vam portar les coses de menjar que teniem que portar i ens vam rentar les mans i ens vam posar el davantal i vam començar a fer l’amanida i el pollastre amb verdures i ens va quedar boníssim .

ELISABETH:H:A