A punt pel toc dels flabiols

La Festa Major de Misericòrdia 2018 ja està en solfa, a punt de toc de flabiol, i… l’Institut escola Pi del Burgar hi participarà de nou en els actes festius!

El proper diumenge 23 de setembre, els flabiolaires del IE Pi del Burgar tornarem a acompanyar el ball de Marcos Vicente.

Us ho perdreu?  Segur que no! Us deixem el recorregut perquè ens acompanyeu a la cercavila:

BONA FESTA MAJOR A TOTHOM!!

18.00 h, des de l’AJUNTAMENT, inici de la cercavila del Seguici Petit de la ciutat. Amb la participació dels músics de l’Aula de Sons de Reus, el Ball de Diables infantil, el Drac petit, la Cucafera, el Basilisc petit, el Lleó petit, els Nanos petits, la Mulassa petita, els Vitxets, Moros i Indis petits, el Ball de Marcos Vicente, el Ball de Pastorets petit, el Ball de Cercolets petit, el Ball de Prims petit, el Ball de Valencians petit, el Ball de Bastonets de l’Esbart Santa Llúcia, el Ball de Mossèn Joan de Vic petit, el Ball de Gitanes petit, l’Escola de Bastons de l’Orfeó Reusenc, la Canalla dels Xiquets de Reus, l’Àliga petita i la Banda de Música del Pare Manyanet.

Recorregut: plaça del Mercadal, carrer Major, plaça de Sant Pere, carrer de les Peixateries Velles, carrer de l’Hospital, carrer de la Presó, plaça de la Farinera, carrer de Santa Anna, raval de Santa Anna, plaça de Prim i carrer de Monterols, i acabarà novament a la plaça del Mercadal, on es farà la passada de lluïment.